Garantie en klachten

Garantie

Wij besteden grote zorg aan ons producten en doen dan ook onze uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het gebeuren dat een bestelling tijdens transport beschadigd raakt, of dat er na ontvangst iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op de garantie.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek contact  met ons op te nemen om dit te melden. Als dit gebrek binnen de garantie valt, zorgen wij er zonder kosten voor dat het product wordt gerepareerd of vervangen.

Klachten

Als u een klacht heeft kunt u dit altijd melden door contact met ons op te nemen. Wij gaan dan proberen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Mocht dit niet lukken, dan is het mogelijk om uw geschil te melden bij WebwinkelKeur .

Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten via het ODR-platform van de Europese Commissie aan te melden. U kunt uw klacht hier indienen als deze nog nergens anders in behandeling is.